Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe

Az archívum

Cikkek találhatók

SuliSZÁMOLÓ

2018.02.18

Az iskolakóstoló programsorozat következő állomásán játékos matematikai foglalkozáson vehettek részt a leendő elsős gyerekek a Dózsa György Tagiskolában. A suliSZÁMOLÓ- n két csoportban tekinthettek bele a matematika rejtelmeibe. Ügyesen oldották meg a feladatokat, lelkesen dolgoztak az interaktív táblánál és a számítógépeknél is.

Télbúcsúztató túra a Bükkben

Vasárnap, 11-én az ötödikes DÓZSÁS BAKANCSOSOK újra útra keltek. Most távolabb, a Bükk magaslatait vettük célba. Helyközi és helyi járatos busszal először a miskolci Majális-parkig utaztunk. Innen kezdődött a túra. A Forrás-völgyben bemerészkedtünk a Kecskelyuk barlangba, majd a Büdös-pest barlang alatt elhaladva felkapaszkodtunk a Szeleta-tetőre. Itt csaknem 3 km-t gyalogoltunk. Eljutottunk Lillafüred és Ómassa közé fönt a gerincen, majd leereszkedtünk a Lencsés-forrás völgyében a Hámori-tó végéhez. Itt átmentünk a tó másik oldalára, melynek mentén még kb.1,2 km-t tettünk meg Lillafüredig, ahonnan kétszeri átszállással utaztunk vissza Kazincbarcikára. Miskolcon még betértünk a mekibe.

Az égiek ismét megkegyelmeztek nekünk, gyakran ránk mosolyogtak a napsugarak. Tapicskoltunk a sárban, dagasztottuk a sáros havat, szerencsére azért tiszta havon is mehettünk. Többször kellett kidőlt fák alatt-felett átmásznunk. Örömteli, hogy egy anyuka és egy nagypapa is teljesítette a túrát. Valamennyien jól éreztük magunkat, mindannyiunk javára vált a friss levegő, a testmozgás, az együttlét öröme.