Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe

Az archívum

Cikkek találhatók

SuliSZÁMOLÓ

2018.02.18

Az iskolakóstoló programsorozat következő állomásán játékos matematikai foglalkozáson vehettek részt a leendő elsős gyerekek a Dózsa György Tagiskolában. A suliSZÁMOLÓ- n két csoportban tekinthettek bele a matematika rejtelmeibe. Ügyesen oldották meg a feladatokat, lelkesen dolgoztak az interaktív táblánál és a számítógépeknél is.

Télbúcsúztató túra a Bükkben

Vasárnap, 11-én az ötödikes DÓZSÁS BAKANCSOSOK újra útra keltek. Most távolabb, a Bükk magaslatait vettük célba. Helyközi és helyi járatos busszal először a miskolci Majális-parkig utaztunk. Innen kezdődött a túra. A Forrás-völgyben bemerészkedtünk a Kecskelyuk barlangba, majd a Büdös-pest barlang alatt elhaladva felkapaszkodtunk a Szeleta-tetőre. Itt csaknem 3 km-t gyalogoltunk. Eljutottunk Lillafüred és Ómassa közé fönt a gerincen, majd leereszkedtünk a Lencsés-forrás völgyében a Hámori-tó végéhez. Itt átmentünk a tó másik oldalára, melynek mentén még kb.1,2 km-t tettünk meg Lillafüredig, ahonnan kétszeri átszállással utaztunk vissza Kazincbarcikára. Miskolcon még betértünk a mekibe.

Az égiek ismét megkegyelmeztek nekünk, gyakran ránk mosolyogtak a napsugarak. Tapicskoltunk a sárban, dagasztottuk a sáros havat, szerencsére azért tiszta havon is mehettünk. Többször kellett kidőlt fák alatt-felett átmásznunk. Örömteli, hogy egy anyuka és egy nagypapa is teljesítette a túrát. Valamennyien jól éreztük magunkat, mindannyiunk javára vált a friss levegő, a testmozgás, az együttlét öröme.

Kurustáné Bencs Gizella, Baranyi Piroska, Oláh Zsoltné tanár nénik

Teljes bejegyzés | Menüpont: Nyitóoldal | Fényképek: Bükki Túra 2018

Iskolai alsós népdaléneklési verseny

2018.02.28

Énekszótól zengett február 12-én iskolánk informatika terme, ekkor került megrendezésre alsós népdaléneklési versenyünk.

Minden évben nagy népszerűségek örvend ez a rendezvény, ezt bizonyítja az idei is, melyre közel hatvan énekes pacsirta jelentkezett egyéni vagy csoportos kategóriában. Sokan közülük gyönyörű népviseletben jelentek meg, emelve a verseny fényét, hangulatát.

A terem zsúfolásig megtelt szülőkkel, nagyszülőkkel, testvérekkel. Igazán szép, élményteli délutánnal ajándékozták meg fellépő gyermekeink a közönséget.

Bulláné Farkas Beáta

Informatika verseny

2018.02.28

2018. február 14-én illusztrációs informatikai verseny volt iskolánkban. Az 5. és a 6. évfolyamos diákok Petőfi Sándor: János vitéz és Arany János: Toldi című elbeszélő költeményét illusztrálták. A tanulók lelkesen, nagy odafigyeléssel készítették el alkotásaikat.

Eredmények:

5. évfolyam

1. hely Deák Zsófia (Pollack)

2. hely Bordás Bernadett (Dózsa)

3. hely Baán Emma (Dózsa)

4. hely Kriston Nándor (Pollack)

6. évfolyam

1. hely László Emma (Dózsa)

2. hely Ugrai Antónia Viktória (Ádám)

3. hely Simon Liliána (Szuhakálló)

4. hely Dávid Patrícia Kamilla (Dózsa)

5. hely Mihalik Filip Zsombor (Ádám)

Gratulálunk minden versenyzőnek és felkészítő tanáraiknak!

Legoza István terematlétika verseny

30 m síkfutás: Losonczy Zétény 1. hely; Rudák Anett 2. hely

Helyből távolugrás. Rudák Anett 1. hely; Horváth Balázs 1. hely

Medicinlabda dobás: Losonczy Zétény 1. hely; Harnócz Jázmin  3. hely; Henez Kevin 4. hely

4x 2 körös váltó: 3. hely ( Dávid Patrícia, Hriczu Gábor, Rudák Anett és Losonczy Zétény)
4. hely ( Tóth Boglárka, Henez Kevin, Bede Hanna, Horváth Balázs)

Farsang a Dózsában

2018.02.28

Farsangi lázban égett Dózsa népének apraja-nagyja az elmúlt napokban. Ötletelések, a zene kiválasztása, a koreográfia összeállítása, a jelmezek készítése, a próbák mind-mind a készülődés része volt. Végre elérkezett a nagy nap!