Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe

Jubileumi túrák-2015. április

2015.04.29

A Dózsás bakancsosok egy kis csapata a szüleikkel egyetértésben úgy döntött, hogy az április 19-i vasárnapot az egészséges életmódnak szenteli. Otthon hagyva a „gépet”, a TV-t,a mobilozást, hátára vette a hátizsákját és nekivágott a nagy kalandnak.

Autóbusszal mentünk be Miskolcra a Búza térre, majd onnan helyi járattal a Majális-parkig. Innen gyalog vágtunk neki a Forrás-völgynek. A Felső-forrás után egy meredek lejtőn kapaszkodtunk fel a fennsíkra. Csodálatos időnk volt. A tavaszi erdőben megcsodálhattuk a természet újraéledését, különösen a szebbnél-szebb lombfakadás előtti virágokat, és a rengeteg kis magoncot. Két barlangot is felkerestünk s néhány percre ősembernek érezhettük magunkat.

A Garadna majd a Szinva völgy felett haladtunk visszafelé a kiindulási helyünkre. Nagyon jól éreztük magunkat, sokat beszélgettünk, mókáztunk. Eközben -szinte észrevétlenül- átszellőzött a tüdőnk, erősödött a szívünk, az immunrendszerünk, az izmaink, a csontjaink.

A résztvevők csillagos ötösre vizsgáztak kitartásból, hiszen 11 km-t tettünk meg.

Gratulálok a teljesítéshez!  Ügyesek voltatok!

Lázi Judit és Lázi Martin 4.o., Tisza Balázs, Mészáros István, Kenyízlei Laura, Hrabovszki Alexandra  5.o., Budai Bettina 6.o., Konyha Patrik 1.o. tanulók, Stoycheva Éva kísérő

Kurustáné Bencs Gizella túravezető.